כאבי תופת בשל אקססורי נובליקור, קריסה, פלטפוס ופרונטציה.
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 32 וב2-3 שנים האחרונות החלו לי כאבים חזקים מאד בכף הרגל (מסתבר שזו דלקת של הגיד שנמצא על העצם..) ואז גיליתי שיש לי עצם עודפת.. מהסוג הפחותנחמד.. מאד מאד גדולה ממידה 38 אני כרגע 42. אני על מדרסים (והיה לי ניסיון נוסף עם נוספים. נעליים רחבות אורטופדיות כראוי..הכאב עדיין בנמצא ויש גם כאבי ברכיים חדשים ועוד..בקיצור אני סובלת ;/: *ולשאלה:* מה והאם בכלל ניתן לעשות כדי להפחית את הכאב הנורא הזה? שהוא ברמה שמגביל אותי בחיים. פזיותרפיה? רפלקולוגיה? תרופות ? אשמח לכל עצה ואפשרויות טיפול. אני מאד מאד חוששת מהניתוח הקשוח ..אבל מתחילה לשקול זאת.