קרע בשריר בכף הרגל.
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני שבועיים הייתה לי התכווצות שרירים קשה בשריר הסובך ועמדתי רבע שעה כדי שזה יהיה ירגע. כעבור חמש דקות היתה התכווצות שרירים ממש קשה וכאב בכף הרגל בכל אזור העקה ברגל שמאל ומשמאל לעקב. המשכתי לעמוד ומאז הכאב הממש חזק נשאר והוא כל הזמן. האם זה נשמע יותר כמו מתיחת שריר או דורבן? ואם זה מתיחת שריר האם זריקת סטרואידים יכולה לעזור והאם יוכלו לראות את זה באולטרסאונד? תודה רבה
שלום מיכל! קודם כל צריך לעבור בדיקת אורטופד, ייתכן ויש מקום לביצוע בדיקת אולטרסאונד לשלילת קרע / נזק לשריר. בברכה