שאלה בנושא קרסול ימין OCD / OLT
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אמא שלי בת 59 סובלת כ3 שנים מכאבים בקרסול הרגל ימין לפעמים נפוח מאוד ולפעמים לאחר עמידה ממושכת גם כאבים בלתי נסבלים אשמח לחוות דעת היינו ב3 רופאים שונים וכל אחד אומרים משהו אחר 1 המליץ על ניתוח 1 על קורטיזון ו1 אמר שאין מה לעשות עם זה מסתכל מאוד אשמח מאוד לתשובתכם! MRI - נובמבר 2021 לא הודגמו שינויים פתולוגיים מלשד העצמות הודגמה לזיה סובכונדרלית בכיפת הטאלוס בגדול 1 ממ הלזיה נמצאת במחלק המדיאלי גיד אכילס תקין הפסיה הפלנטרית מעט מעובה בחלק הדיסטרלי לחיבור לקלקנאוס ללא סימנים של דלקת אקטיבית אין נזזל יתר בממפרד טיביולטלרי או סובטלרי הגידים לטרלים, מדיאלים תקינים התעלה הטרסלית ללא סימנים של גוש תופס מקום יש לציין התעבות של השומן התת עורי, ללא גבולות מוגדרים היטב CT - מרץ 22 להלן ממצאי סריקה טומוגרפית ממוחשבת של הקרסוליים וכפות הרגליים : התוויה: בשאלה של OCD בקרסול ימין . בגג הטלוס מצד ימין באספקט המדיאלי קדמי קיים נגע מעוגל בקוטר 8.1 ס"מ עם סקלרוזיס הקפית וציסטות תת כונדרליות קטנות . הנגע מתאים ל- OCD בשלבי ריפוי . הקורטקס המפרקי של הטלוס באותו איזור נראה שמור . התגרמות קטנה באיזור האינסרציה של גיד האכילס לעקב משני הצדדים . פרט לכך המבנה הגרמי והמפרקי נראה שמור.
שלום קורל! אני ממליץ לכם לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול לבדיקה כולל תוצאות בדיקות דימות עדכניות. בינתיים מומלץ טיפול פיזיותרפי לקרסול בברכה
תודה על המענה כמו שכתבתי היינו אצל 3 רופאים באופן פרטי וכל אחד המליץ על משהו אחר השאלה שלי באם מהממצאים והתשובות אתם חושב שיש דרך להימנע מניתוח?