הולכת עקום ??,
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בכל פעם שאני נועלת נעלי עקב אחרי כמה פעמים אני רואה שהעקב נשחק אבל בצורה אלכסונית , כשאני נועלת נעליים שטוחות , תמיד הנעליים משתפשפות בחלק האחורי , ואני תמיד סובלת מכאבי רגליים במיוחד אחרי שאני נועלת נעלי עקב , אני גבוהה ורזה , לא יודעת אם זה רלוונטי למקרה אבל יש לי את העצמות הבולטות בכף הרגל בחלק הפנימי שמתחת לאצבעות מתלבטת לגבי ניתוח ? יכול להיות שאני הולכת עקום ?
שלום דליה! אני ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. ייתכן ואת סובלת מעוות מבני בכף רגל הגורם לתלונותיך בברכה