חבלה בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כחודש וחצי נפלתי ועקמתי קרסול שמאל עשיתי מספר צילומים והמצב לא ברור ואני חובשת סד גבס כבר 3 שבועות. שלשום עשיתי אולטרסאונד לקרסול וזו הדיאגנוזה: "גידים לטראליים המשכיים מעובים מתחת לפטישון עם פס נוזל" מה המשמעות?
זה דחוף לי לדעת מכיוון ויש לי תור לאורטו' בעוד הרבה זמן ורציתי להיות מוכנה באם הוא יציין ניתוח או לא?!
שלום מיכל! משמעות הממצאים בבדיקת אולטרסאונד היא שאין קרע ברצועות ומדובר וככל הנראה לא תצטרכי טיפול ניתוחי. בברכה