עדיין הודגם שבר בצילום חוזר
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אתמול לבת שלי בוצע צילום חוזר עקב שבר בקרסול (חודשיים אחרי השבר, גבס הורד לפני 3 שבועות). עדיין הודגם שבר, ללא עדות לפריקה או ממצא גרמי חריג אחר. האם יש צורך לבדיקה דחופה של אורטופד או ניתן להמתין לתור שקיים בעוד כמה ימים?
שלום אהובה! הסרי דאגה מליבך. שבר עדיין ניכר בצילומי רנטגן גם חודשים רבים לאחר האירוע. במידה והבת שלך אינה סובלת מכאבים ומהלכת בצורה רגילה - אין מה לדאוג. כמובן שחשוב להיות במעקב אורטופד בברכה