שבר בעצמות המסרק 234
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעקבות החלקה שברתי את עצמות המסרק בכף רגל שמאל. חודשיים וחצי אחרי ועדיין עם כאבים עזים וצליעה, נעזרת בקביים בהליכה. כבר אחרי 3 טיפולי פיזיותרפיה ועדיין לא מרגישה שיפור בכאב ובצליעה. הומלץ לקחת למשך שבועיים כור נקסין נגד כאב לטיפול בדלקת. האם זה תקין שהכאב עדיין נמשך? וכמה זמן ההחלמה אמורה להמשך? תודה רבה. האם זה תקין
שלום רב! ייתכן והכאבים יימשכו זמן רב, על כל פנים יש מקום להערכת אורטופד כף רגל וקרסול מחודשת. בברכה