כאב בקרסול כף רגל ימין
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. אני בן 70 סהכ בריא.אובחנתי שיש לי עיבוי 5 מ"מ ברצועת הפלנטר.הבעיה החלה לפני מעל 3 חודשים. אני עושה תרגילי מתיחות לפלנטר ובאיזור עקב אכילס. השבוע אקבל מדרסים תואמים לבעיה.יש לי ברשותכם 2 שאלות: זה שיש לי עיבוי 5 מ"מ בפלנטר שהבנתי שזה לו חריף במיוחד מנבא על ריפוי קצר יחסית? והאם דיווש על אופנים ביתיים יש גם בכך מתיחת הפלנטר שתאיץ את הריפוי.למענה אודה מאוד מאוד
שלום יוסי! ככל הנראה אתה סובל מדלקת ברצועה פלנטארית. מומלץ המשך פיזיותרפיה / שימוש במדרסים וכמובן מעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה