קרסול שמגיב לחום ולחץ פיזי מתון...
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר. בת 30 ב3/22 עקמתי בהליכה את הרגל. סבלתי מכאבים ללא נפיחות. מאחר והכאב לא חלף ב6/22 צילום ובו שברי תלישה זעירים בטאלוס. האורתופד הפנה אותי לפיזיןתרפיה ונתן נוגדי דלקת לבליעה. התחלתי ב7/22 פיזיותרפיה עם שיפור במצבי למעט כאבים קלים בעלייה משופעת מאוד. הייתה הפסקה של חודשיים ב9-10/22 של הפיזיותרפיה וכעת חזרתי לתרגול. שמתי לב כי יכולים לעבור ימים ללא כאב אך כאשר הרגל נמצאת באזור חם (למשל אחרי 15 דק בגקוזי) או אחרי לבישת גרב אדוקה טיפה (גרב רגילה פשוט יש כאלו שיותר צמודים ויש כאלו שיותר רפויים).. זה מעורר אצלי כאב. מדוע 2 דברים אלו גורמים לכאב? מה זה מלמד?
שלום שני! ייתכן רגישות לחום בעקבות חבלה, במידה והמצב יחמיר מומלץ לעברו בירור לשלילת התפתחות תסמונת CRPS בברכה