האם חייבים לנתח במקרה כזה ואם כן מי המנתח המומלץ
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לבעלי התגלה לאחר המון זמן של תלונות לאורטפוד ולבסוף פנינו לרואומטולוג שהפנה לMRI , זו התוצאה קרע חלקי שלגיד הפרונאוס ברויס . טנוסינוביטיס של גיד הפרונאוס ארוך . כנראה ציסטה גנגליונית 32 מ מ שבלט מהסינוס טרסי סמוך לתעלה טרסלית האם חייבים לנתח במקרה כזה ומה סיכויי הצלחה של ניתוח
שלום אלזה! יש לפנות להתיעצות לאורטופד כף רגל וקרסול. לא ניתן לתת הלמצה מבלי לבדוק את החולה. בברכה