כאבים ונפיחויות בקרסול- תשובת us קרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 39. מס' שנים לאחר נקע ברגל. לסירוגין מופיעים כאבים ונפיחות בקרסול והולכת לעיתים עם סד גרב שהאורטופד נתן בעבר. אתמול ביצעתי us קרסול וזה מה שנכתב כלא תקין: ליגמנטום ATFL במרקם בלתי אחיד, היפואקוגני עם מעט נוזל מסביב+ גידים הפרונאליים במרקם בלתי אחיד, היפואקוגני ומעט נוזל מסביב. האם מראה על תהליך דלקתי כלשהו? אשמח לדעת מה משמעות התשובה הזו והאם ניתן לטפל בזה שמרני חוץ מפיזיותרפיה שניסיתי בעבר ולא ממש הועילה.
שלום אביטל! תוצאות US מעלןת חשד לקרע כרוני ברצועת ATFL ותהליך דלקתי בגידים הפרונאליים. ממליץ לפנות לאורטודפ כף רגל וקרסול להמשך הטיפול בברכה