שבר בראש מסרק 3-4 בכף רגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אני בת 30 (עם CP והולכת עם מקל) לאחר נפילה ותנועה סיבובית שברתי היום את מסרק 3-4 בכף רגל שמאל . האורתופד במיון סבר שאין צורך בגבס ומספיק נעל דרקו . קניתי נעל כזו הבעיה שכואב לי מאוד כשאני דורכת, גם עם נעל דרקו האם זה בסדר לדרוך עם נעל דרקו כשיש כאבים? האם לא עדיף לעשות גבס? ואז להתנייד עם כסא גגלגלים ללא דריכה? תודה
שלום מירי! בהחלט אפשר לשקול קיבוע בגבס לפחות לתקופה קצרה כדי להוראיד את הנפיחות וכאבים. ממליץ לך לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול להמשך הטיפול בברכה