חזרה לעבודה אחרי שבר טרימלאולרי עם פריקה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בת 35.לפני חודשיים וחצי שברתי את הקרסול שבר טרימלאולרי עם פריקה. בביח החזירו את המפרק למקום ואחרי 10 ימים עברתי ניתוח. מאז הייתי 8 שבועות עם מגף הליכה. עדיין יש נפיחות רבה, כאב בלתי נפסק והגבלה בתנועה ובהליכה. עושה פזיותרפיה כמובן אבל קשה מאוד. מה אני צריכה לצפות מבחינת חזרה לתפקוד ולעבודה? עבודתי היא עבודת שטח (ביקורי בית). מה צפוי לי מבחינת החלמה ואיך לוודא שבעבודה אינני מאמצת מידי את הרגל? מה יהיה נכון לדרוש מרופא תעסוקתי? תודה רבה
שלום רב! תהליך שיקום ראשוני עלול להימשך עד חצי שנה. חשוב להמשיך פיזיותרפיה אינטנסיבית. לגבי תעסוקה - מומלץ להימנע מהליכה מרובה / עמידה ממושכת וכל הפעלה מאומצת של הרגל במסגרת העבודה. במידה ולא ניתן להמשיך בעבודה בהגבלות הללו - עדיף להישאר בחופשת מחלה. בברכה