כאב בקרסול כף רגל ימין
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בן 70 בריא.סובל מעת לעת מכאבי גב תחתון. מבצע תרגילים וזה חולף.מזה חודשיים ישלי כאב בדריכה אובחנתי דלקת בפלנטר. מבצע מתיחות לפלטר ולגיד אכילס.גיד אכילס אובחן תקין.שאלתי האם תרגילי המתיחות מזרזים את ההחלמה? מה צפי זמן ריפוי באופן כללי.
שלום רלף! תרגילי מתיחה בהחלט משפרים את המצב של Plantar Fasciitis, עם זאת כדי להוסיף טיפול מקומי במסגרת הפיזיותרפיה וגם מדרסים מותאמים. חשוב להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה