עקב או קרסול בכף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. להלן שאלה טכנית: איך נקרא החלק ברגל שבו משתפשפים שולי הנעל עם העור ויוצרים כאב ודימום - עקב או קרסול ? האם עקב זה רק החלק התחתון האחורי בכף הרגל, או גם קצת יותר גבוה ? או שזה כבר הקרסול ? או שהקרסול זה רק החלק הפנימי ? תודה
שלום מיכל! עקב זה חלק אחורי בו ממוקמת עצם העקב ( Calcaneus ) למעלה זה כבר קרסול ( מבנה אנטומי בו ממוקמים שני מפרקים - TibioTalar Joint + SubTalar joint ) הנעל יעולה לשפשף גם את העקב וגם את הקרסול. בברכה