כאבים בקרסול רגל ימין
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מאתמול משעות הבוקר של אתמול התחילו לי כאבים ברגל זה נמשך למשך כול היום וזה בא מועלם הכאבים שמתי טראומיל שמתי פרקסינדול שמתי מדבקת דרגון שום דבר לא עזר לקחתי שלוש סי סי האופטליגן כלום לא עזר היום זה גם נמשך הכאבים האלה כמו טיקים של כאבים נמשך כמו דקות וחולף וחוזר חלילה אני לא יודעת מה לעשות זה אחרי נעל שנעלתי ביום רביעי האחרון יש לי גם קריסה בכף רגל ימין מה עושים זה יחלוף לבד או שצריך לפנות לבדיקת אורטפד לכך רגל וקרסול ?
זה בא בכאב של כמה דקות ונעלם עכשיו היו לי כאבים בקרסול איזה כאבים