פענוח mri קרסול כף רגל שמאל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני נפצעתי בחבלת ספורט במשחק כדורגל לפני כ4 חודשים ולאחר mri קיבלתי תשובה בפענוח קרסול: בצקת מח עצם ניכרת בעצם הנביקולרי האקססור עם חשד לפרגמנטציה של העצם האקססורי וטנדינופטיה דיסטלית במאחז. לקורלציה קלינית וXRAY. CHRONIC ATFL STRAIN AND TIBIO TALAR DELTOID STRAIN . לטלרי עורי תת ציסט גנגליון. אשמח לדעת מה זה בדיוק אומר? דלקת/בצקת/שבר בנביקולר אקססורי? האם לדעתך אצטרך ניתוח? כיום חובש קרסולית aircast/airlift לצורך קיבוע הקרסול והפחתת כאבים לדריכה והליכה של הרגל + פיזיוטרפיה אבל זה לא עוזר ואני עם כאבים בכף רגל. אודה לתשובתך הוסף תגובה
שלום אבי! מומלץ להימנע מכל הפעלה מאומצת של הרגל, להמשיך בפיזיותרפיה ולהיות במעקב צמוד של אורטופד כף רגל וקרסול. לא ניתן כעת לדון על התערבות ניתוחית. בברכה
הרופא מומחה לכף רגל אמר לי שאצטרך ניתוח עם גבס של 6 שבועות אחרי שראה את פענוח הmri ולכן רוצה לבדוק וללכת לעוד חוות דעת של מומחה פרטי לכף רגל וקרסול.