פריחה בשבר חדש, וכאב צורם בשבר ישן
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי שבר בבוהן רגל ימין שעוד לא התאחה (עבר חודש) והוא עדיין נפוח ואדום (האורתופד שראה את הרנטגן ואת האצבע אמר לחכות עוד חודש חודשיים). 1. בימים האחרונים התחילה פריחה ויזואלית (לא מורגשת) מסביב לאדמומית של הבוהן השבורה והפריחה מתרחבת גם לאצבעות ליד. אפשר להתעלם או שזה מצריך בדיקה? 2. ברגל השניה יש לי ברגים ופלטה משבר בקרסול לפני 12 שנה. בשבוע האחרון יש כאב עז מאוד בדריכה. אולי בגלל העומס על הרגל בגלל השבר בבוהן ברגל השניה. אבל הכאב מאוד חזק ומקשה מאוד על כל דריכה. האם זה מצריך בדיקה או ש"ככה זה"? תודה רבה :)
שלום רונה! במידה ואת חשה כאב עז באזור בו עברת ניתוח קיבוע שבר - אני ממליץ לפנות בדחיפות לאורטופד ! לגבי הפריחה - ממליץ קודם כל לפנות לרופא עור. בברכה