גידים פריאנליים מעובים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אובחנתי באולטרסאונד עם גידים פרוניאליים מעובים ברמת הפטישון עד 0.77סמ ומרקם היפואקואי . סובלת מכאבים עזים בכף הרגל באזור עצמות המסרק . ארקוקסיה עזרה לשבוע אך לאחר סיום הטיפול הכאב חזר . מה ניתן לעשות בעניין והאם ניתן להימנע מטיפול קורטיזון או ניתוחי . תודה רבה
שלום מאיה! תוצאות הבדיקה מעידות לכאורה על תהליך דלקתי בגידים הפרונאליים. ממליץ להימנע מכל הפעלה מאומצת של הרגל ולהיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה