אחרי ניתוח של מורטון
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי ניתוח להסרת מורטון לפני 3 חודשים ועדיין יש לי קושי בהליכה והתחושה היא בכף הרגל שהשרירים תפוסים או הרגשה של רידום וכאבים וצבע כף הרגל הוא שונה. הרופא האורוופד שביקרתי אצלו לאחרונה אמר שזה יעבור.האם הדבר גם ידוע לאחרים וכמה זמן עוד זה ימשיך?
שלום אתי! בהחלט יכול להיות העדר תחושה בבוהנות המעוצבבות ע"י עצב תחושתי שפיתח נוירומה, יתר על כך התחושה עלולה לא לחזור ( כי חותכים את העצב ). בכל מקרה צריך להמשיך מעקב צמוד של אורטופד כף רגל וקרסול בברכה