כאב בגב כף הרגל שנה לאחר עיקום קרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני שנה עיקמתי את הקרסול פעמיים (בהפרש של 3 חודשים). הצילום היה תקין. עברתי פיזיותרפיה והקרסול השתפר, אבל מאז יש לי כאב חד בגב של כף הרגל מדיי פעם. הוא מתחיל מאמצע כף הרגל וזורם עד קצה הזרת או האצבע שלידה. זה מרגיש כמו משהו עצבי, אבל נוירולוג טען שאין קשר. מה אפשר לעשות? תודה
שלום גיא! אני ממליץ לך לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול לצורך בדיקה מדוקדקת ואיבחון של הבעיה. ייתכן ותצטרך להשלים גם בדיקות דימות כגון צלום רנטגן ואולטרסאונד. בברכה