כאב ורעש של קרע מהשריר כשעומדת על קצות האצבעות
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, כבר תקופה שאני נמנעת מלעמוד על קצה האצבעות, כי בכל פעם שאני עושה זאת מתחיל כאב בקרסול של רגל שמאל ואפילו קול חזק של קרע בשריר עם כאב ורגישות שנשארת לכמה ימים לאחר מכן. בהתחלה חשבתי שזה משהו חד פעמי, אך זה חוזר כל פעם שאני עומדת על קצות האצבעות מה שמקשה עליי לאמן את שרירי הרגליים התחתונות. האם יש סיבה לכך שזה כרוני? תודה :)
שלום לאה! אני ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול לצורך האבחנה, ייתכן ויש מקום לביצוע בדיקות דימות. בברכה