הופעת כאב חד בעקב שמאל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום רב תודה על הפורום והאפשרות לפניה. בן 48, פעיל, לא נוטל תרופות כלל אני נוהג ברכב אוטומט בנהיגה ממושכת מעל שעה אני מתחיל להרגיש כאב שורף - רק - בעקב שמאל דבר שמצריך ממני לעצור וללכת קצת כדי שאי הנוחות תחלש *מה יכול להיות הסיבה לתופעה הנ"ל ? *האם יש פעולה שחשוב לבצע למניעה ? *האם התופעה מוכרת לך ויש לה שם ? בתודה מראש בכבוד רב
שלום אלקס! אני ממליץ לך קודם כל להיבדק ע"י אורטופד כף רגל וקרסול. ייתכן ואתה סובל מתסמונת כליאת עצם תחושתי. קיים טיפול שונים למצב זה, אך קודם כל עליך לעבור איבחון. בברכה