שבר ברגל מסרק 5.....
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני 9 שבועות שברתי את מסרק 5. הייתי 3 שבועות עם גבס ואחכ עברתי לנעל דריכה. השבוע בביקורת אמרו לי להוריד את הנעל ולחזור לפעילות רגילה. יש עוד חלק קטן שלא התאחה ואמרו לי שאין צורך בפיזיותרפיה למרות ש9 שבועות לא הלכתי. השאלה אם זה בסדר להוריד קיבוע למרות שנשאר עוד חלק קטן שלא התאחה? אני מרגישה שאני קצת צולעת ואין לי תנועה מלאה בכף הרגל
שלום ימית! במידה ואת מסוגלת ללכת ללא כאב חריג, אין שום בעיה לחזור להליכה ללא מגף. ההליכה תגרום לזירוז תהליך ריפוי השבר. בברכה