נקע בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אובחן לי נקע קל בקרסול. מתיחות שריר לקח להן שנה להחלים אצלי אז אני חוששת בשנה הזאת אחמיר את הנקע לדרגה יותר גדולה. אני לא עושה ספורט, רק הולכת בבית וכך קרה הנקע. האם כדאי לשים תומך קרסול כל היום חוץ מבשינה כדי למנוע החמרת הנקע? והאם כדאי לא לישון על הצד של הנק בשינה על הצד כשרגל שמאל על רגל ימין ויש עומס? תודה רבה
שלום מיכל! אני ממליץ לך כן לחזור לפעילות ספורט ולחזק את שרירי הרגליים והרצועות. שימוש במקבע קרסול באופן קבוע עלול להזיק ולגרום לתוצאה הפוכה. בברכה