חבלה משמעותית בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשבעה שבועות נפלתי נפילה משמעותית . אובחנתי עם נקע חמר מאד, שמו לי גבס ולאחר 10 ימים הורד. לאחר כחודש עדיין היה קושי בדריכה, יציבות ופעולות פשוטות, הוחלט על mri. בmri אובחן שבר תלישה ע קרע של atfl, בנוסף בצקת ליד הדלטואיד אך ללא קרע ברצועה. בנוסף בצקת בפטישון המדיאלי ובאספקט מדיאלי של הטלוס, בצקת ברקמה הרכה מסביב. האם יש אופציה שיחזירו גבס\ימנעו דריכה? או אפילו התערבות כירורגית?
שלום רב! אני ממליץ לך להגיע לאורטופד כף רגל וקרסול לקבלת המלצות על המשך הטיפול. קרוב לוודאי אין צורך בגיבוס, אך ייתכן ותזדקק למגף שברים לתקופה מסויימת בברכה