שבר בטיפ מסרק 5 שלא התאחה עדיין וכואב.
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני חודש וחצי סובבתי את הרגל במדרגות וחשבתי שמתחתי את הרצועות. כאב לי כמה דקות ואז יכלתי לדרוך על הרגל כרגיל. אחרי שבועיים הכאבים חזרו והחלטתי לעשות צילום ונראה בקצה מסרק 5 שבר תלישה קטן. הלכתי לאורטופד כללי ואמר לי שאין מה לעשות עם זה ולטפל שמרני עם קרח/תחבושת אלסטית/משככי כאבים וזה אמור תוך 6 שבועות להחלים . עדיין כואב לי וזה נראה שזה לא משתפר, ההפך נראה שהכאבים מחמירים. יש משהו לעשות עם זה? יש לציין שהיה לי שבר מסרק 5 בעבר שעברתי בו ניתוח שלא צלח ועכשיו חתיכה קטנה חדשה נשברה מהשבר הישן בסוף המסרק. העלתי תמונות של השבר: https://ibb.co/sj8z7MP https://ibb.co/3r5GM19 https://ibb.co/3syFw7M