הוצאת גוף זר בכרית כף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהמשך לשאלה- כאמור לפני 3 שבועות הוצא לי גוף זר מכף הרגל, ולפני כשבוע הוצאו לי התפרים. אנו עדיין לא יכולה לדרוך על כף הרגל וולא הוכנתי למשך הזמן הארוך. אני גרה בביניין ללא מעלית כך שלא יכולה לצאת. זקוקה לתקווה כל שהיא- מתי אוכל ללכת. כרגע זה נראה כה רחוק ומדאיג. האם יש משהו שאוכל לעשות כדי להאיץ את ההחלמה?
שלום מורג! ממליץ לך לחזור על בדיקת אורטופד כדי לוודא שתהליך ההחלמה הוא תקין ואין סיבוכים. בברכה