כף רגל כאבים בהליכה בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. כאשר אני הולכת רצוף יותר מכמה דקות רגל שמואל כואבת בעיקר באזור החיצוני של הקרסול. וזה גורם לי לנוח כל כמה דקות בהליכה. יש גם פעמים שלא כואב בכלל. זה פחות כואב כשהולכים על עקב. כל הצילומים וכל הבדיקות לא הראו דבר. הפזיוטרפיסט טוען שאולי גיד או שריר לא תקינים. האם זה נכון? ואיך אפשר לשפר ולטפל?
שלום רב! אני ממליץ לך לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול וטרם הביקור להשלים בירור הדמייתי עם בדיקת אולטסאונד קרסול בברכה