גיד אכילס קצר ושירות קרבי
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, עוד לא הלכתי לאורתופד לבחון את זה, אבל יש לי את התסמינים שאנשים שכן אובחנו עם גיד אכילס קצר רשמו פה. (הליכה על קצות האצבעות, כאב בגב התתתון ובקרסוליים בעת ריצות ארוכות ואפילו העקבים שלי קצת למעלה.) רציתי לדעת אם שירות קרבי, בין היתר ביחידה מובחרת, יכול להוביל לנזק בלתי הפיך אם אתעקש על לשרת עם גיד אכילס קצר. תודה, עומר.
שלום רונן! במידה ואכן יש לך קיצור גיד אקילס משמעותי - לא תוכל לשרת ביחידה מובחרת. הבעיה הרפואית מסוג זה עלולה לגרום להורדת הפרופיל . בברכה