כף רגל כאב בחלק החיצוני
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בת 40, בריאה. התחיל כאב לפני כשלושה שבועות בחלק החיצוני של כף הרגל ( ללא העקב ). שבוע לאחר מכן שטף דם ללא חבלה מקדימה או נפילה, מעל- בחלק החיצוני של כף הרגל- למעלה. השטף עבר כעבור שבוע. הכאב נשאר ( לא התחזק ) אך שולח כאב/מתח/זרמים או אין שנקרא לזה לכל הצד, שוק בעיקר, קצת ירך, מותן, שכם. בינתיים זה ״סביל״ אך ללא ספק יש הסלמה וזה לא רק בכף הרגל. לא עושה ספורט או מאמץ חריג.
שלום רב! אני ממליף לך לפנות ללא דיחוי לבדיקת רופא, ייתכן ומדובר בעקיצה או פגיה אחרת ( לאו דווקא אורטופדית ) בברכה