נקע בקרסול - כאבים שמתגברים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בת 30, בריאה. נקעתי במהלך חופשה את הרגל. לא על רקע חבלה אלא על רקע הליכה מעל מה שאני רגילה. בביה"ח מקומי נקבע שאין שבר. בלילות הראשונים ובימים הראשונים סבלתי מכאבים קשים (גם במנוחה) אך עלו הלכו והתמעטו. ביומיים האחרונים, חזרתי לסבול שוב מכאבים קשים גם במנוחה. הייתי אצל אורטופד, שלא בדק את הרגל ואמר שאחרי שבועיים אני יכולה להוריד את הסד התומך. חוץ מזה, ישנם כאבים נוספים בשוקיים (בעבר היו שברי מאמץ). מה עלי לעשות?
שלום רוני! ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. ייתכן ויש מקום לביצוע בדיקות דימות נוספות כגון US או CT . בברכה