שבר mt5 ללא תזוזה אחרי שבוע של התנהלות רגילה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נפלתי לפני שבוע וחשבתי שזה נקע לאור נקעתי עבר. אחרי שבוע בצילום ראו את השבר והרופא אמר שאין מה לקבע ואם הצלחתי להתנהל רגיל אז בסדר. האם זה הזיק שהלכתי כל השבוע? באמת אין מה לקבע?
שלום נועה! אני ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול לרבות בדיקת צלום כף הרגל. לא ניתן לקבוע את דרכי הטיפול בלי הבדיקה. קיימים סוגים שונים של השברים וכל מקרה צריך להיבדק לגופו של העניין. בברכה
תודה על המענה! אציין שהרופא שבדק אותי במוקד הוא אורטופד וכמו כן היא בדק את הצילום. מומחה להחלפת מפרקים ולא יודעת אם לכף רגל. האם עדיין כדאי ללכת לעוד רופא?