שאלה לגבי קרע בגיד אכילס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אבא שלי קרע את גיד אכילס קריעה מלאה. הרופא במיון אמר שצריך ניתוח. אני קראתי ממחקרים אחרונים שנעשו שאין באמת יתרון בולט לניתוח על פני טיפול שומרוני. השאלה שלי האם ניתן להמנע מניתוח? האם הרופאים פה בארץ פשוט נוטים להמליץ על ניתוחים ברוב המקרים או שאפשר באמת ללכת לטיפול שמרני והכל יהיה בסדר?
שלום גיל! מחקרים מיועדים קודם כל לאנשי המקצוע. אין וברוב המקרים לא יכולה להיות המלצה גורפת , כל מקרה לגופו. תלוי בגיל החולה, מצבו הבריאותי, עיסוק בפעילות גופנית וכו' וכו' אני ממליץ לך לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול שאתה סומך על החלטותיו ולקבל יעוץ קונקרטי. בברכה