כאב בשוקיים בעליות ובמדרגות
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בן 46 בזמן הליכה בעליה ממושכת או בעליה במדרגות (לא מיד בקומה ראשונה שניה, אלא אחר כך) יש לי תחושה של כבדות ועייפות (אולי גם כאב) ברגליים, בעיקר בשוקיים. האם זה תקין? איך זה מצביע על בעיה בכלי דם ואספקת הדם או שזה קשור לשרירים וזה יותר עניין של כושר גופני וחוזק השרירים? האם יש סימנים וסימפטומים שמבדילים בין המקרים? ואם צריך לבדוק, מה בודקים? תודה
שלום ערן! אני הייתי ממליץ לך לעבור שתי בדיקות: 1. דופלר עורקי הרגליים ( במנוחה ובמאמץ ) 2. בדיקת EMG רגליים ( מוליכות עצבית ) בברכה