עקב מרוסק שבר אחורי של הטאלוס וגם עצם הקלנקאוס נראה כי סבל מקואליציה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כחודש וחצי ריסקתי את העקב לפני שבוע האורטופד הפרטי אמר להוריד את הגבס ולעבור למגף, להשלים 6שבועות מיום הפציעה ולהתחיל לדרוך, לעומת האורטופד טראומה שבקהילה שהוריד את הגבס והעביר למגף אמר חד משמעית לא לדרוך עוד 6 שבועות מכיוון שלא התאחה. אני עובד עצות מכיוון שביום ראשון אני אמור להתחיל לדרוך/הפסיקו את נטילת הקלקסן המניעתי 40 מג/שלחתי הודעות לרופאים אך ללא מענה מה עליי לעשות??
שלום רב! אני ממליץ לך לפנות לבדיקת אןורטופד כף רגל וקרסול עם תוצאות CT . לא ניתן לדון במקרה בלי לראות את תוצאות הדימות והרגל. בברכה