סיטי קרסול אשמח לפיענוח
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מצב לאחר קיבוע בשבר בטיביה דיסטלית עי פלטה וברגים.עמדה אנטומית של הפרגמנטים.איחוי גרמי מלא בין הפרגמנטים. שבר ישן במיד -שפט דיסטלי של פיבולה. ללא איחוי גרמי בין הפרגמנטים.עמדת פרגמנטים אנטומית. שינויים אןסטאופנים דיפוזים. עמדה תקינה של עצמות במפרקים. בצקת דיפוזית של רקמות רכות.
שלום סיון ! CT מדגים איחוי מלא של שבר בעצם הטיביה ( עצם הגדולה ) ועמדה טובה של פיבולה ( עצם קטנה ) ללא איחוי מלא של השבר. במידה ואין לך כאבים או הגבלה בתפקוד - מדובר בריפוי מלא. בברכה