שבר בראשי מסרקים 4+5
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי דוקטור! אובחן לי לפני חודש בדיוק שבר בראשי מסרק 4-5 , זומנתי היום לבדיקה ביקורת אצל אורטופד ונאמר לי שיש איחוי שמתקדם טוב וכעת עוד 4-6 שבועות צריכה לחזור שוב לביקורת ובנתיים לדרוך על הרגל כמה שאלות ליי אליך: 1. לא עדיף לבקש לחזור לביקורת עוד שבועיים לפחות בגלל ש4 שבועות זה מוקדם מידיי בשביל לראות איחוי ולא לחכות עוד חודש ? כי יכול להיות שהשבר יהיה כבר באיחוי ולא נדע 2. הגיוני שלא אדרוך עדיין על הרגל? מרגישה שזה מוקדם מידיי 4 שבועות ועדיין יש כאבים ולא יודעת אם להחליט בעצמי שלא לדרוך לפחות עוד שבועיים תודה!!
שלום שחף! במידה ואת מרגישה כאב משמעותי בדריכה עדיין ניתן להמשיך להימנע מדריכה לעוד כשבועיים ( סך 6 שבועות מהשבר ) בכל מקרה אני ממליץ לך להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול בברכה