ייעוץ לאחר שבר בזרת ברגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יום שני שעבר שברתי את הזרת ברגל שמאל ובמיון עשו לי קיבוע לרגל הקרובה והמליצו על נעל דרקו עם עקב. היום הייתה ביקורת אצל אורטופד+ צילום ונראה שהשבר מתאחה. שכחתי לשאול ואשמח לתשובה שלך- האם רוב היום ההמלצה שהרגל לא תהיה בנעל ובמצב מנוחה או שעדיף כן להשאיר אותה בנעל? וגם האם אתה ממליץ נעל דרקו שטוחה? כי זה מתחיל להכאיב ההליכה רק על העקב. תודה מראש
שלום שני! בד"כ מספיק רק להוריד את עומס ההליכות. ניתן גם להיעזר בנעל DARCO לתקופה ראשונית ( 7-10 ימים ) בברכה