מגף פלסטיק או סד גבס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור כשבועיים לאחר שבר קל בקרסול (פטישון לטרלי) הוחלף סד גבס למגף פלסטיק. (עדיין ללא דריכה לעוד כשבועיים) המגף ממש לא נוח לי. הוא כבד מגושם ונורא מחמם את הרגל. האם זה בסדר להחזיר את הסד גבס ? או שמה הפעולה של הסד והמגף היא שונה ? האם אפשר בלילה לישון בלי אביזר קיבוע ? (סד גבס / מגף פלסטיק) תודה
שלום שליו! אם לא מסתדרים עם מגף שברים - ניתן בהחלט להחזיר את הגבס / סד גבס. ללא דריכה כמובן. בברכה
תודה האם בשלב ניתן לישון בלילה ללא שום אביזר קיבוע?