שבר בקרסול. להשתמש בקלקסן ?
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לפני שבועיים וחצי, שברתי את קרסול שמאל. לפי הגדרת האורטופד - פטישון לטרלי - לטיפול שמרני ללא פתיחת סינדסמוזיס. הושם דגש גבס במיון. לאחר שבועיים, בביקורת, הוחלף למגף שבר. הומלץ על שיקול לטיפול בקלקסן מניעתי. כרגע אני בלי כאבים כמעט, הכף רגל נראת יפה, צבע נורמלי וללא נפיחות. 3 פעמים ביום אני עושה עיסוי עם קרם לכף רגל, ואת האצבעות מזיז כמעט בכל רגע נתון. עד כה לא השתמשתי בקלקסן. נשאר לי עוד שבועיים בערך להיות עם המגף לשבר. האם בשלב זה כבר מיותר להשתמש בקלקסן ?
תיקון - סד גבס
פרט חשוב - הומלץ רגל למעלה ולא לדרוך על הרגל חודש.
שלום אדם! השאלה היא מורכבת , תלויה במצב הבריאות שלך וגורמי הסיכון להתפתחות פקקת ורידים עמוקים. ממליץ לך קודם כל להתיעץ עם רופא משפחה שלך. בברכה