אצבע רביעית שבורה ברגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מטיילת במזרח ושברתי את האצבע הרביעית ברגל. שבר ללא תזוזה של העצם. אשמח להבהרה בנושא: - הרורופא כאן קיבע לי את האצבע השבורה לאצבע שלידה,אבל עטף את הכל בתחבושת גדולה ומעט מסורבלת שמכסה את כל האצבעות ועד אמצע כף הרגל (אבל גם מגינה...). האם זה הכרחי? - נאמר לי שאסור לי בכלל לדרוך על הרגל עכשיו במשך 3-4 שבועות אחרת העצם לא תחלים. האם זה נכון ואני אמורה להיות עכשיו מושבתת לגמרי עד שהעצם מתאחה? -ובמידה וזה אכן נכון, האם יש אביזר כלשהו כמו נעל-לאחר-ניתוח שניתן לנעול והוא מוריד את המשקל מהאצבעות ואפשר ללכת עם זה כרגיל? תודה רבה!
שלום טלי! כעקרון מספיר קיבוע אצבעי לאצבע ודריכה חלקית על קדמת כף הרגל. ממליץ לך להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה