שבר מסרק 5 לקראת טיסה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי לפני כארבעה ימים, שברתי את מסרק 5 וגובסתי. במכתב השחרור מהאורתופד מהרפואה הדחופה רשום: שבר שאפט מסרק 5 ללא תזוזה. מותרת דריכה עם נעל דרקו. בעוד כשלושה שבועות אני אמור לטוס לאירוע משפחתי בחו"ל. האם יש אפשרות להוריד את הגבס לפני הטיסה ולעבור למשהו אלטרנטיבי כדי שלא אצטרך לסבול שם את העול של הגבס? תודה רבה
שלום עידן! לפי מכתב שחרור שלך אתה לא זקוק לגבס ויכול לדרוך עם נעל DARCO ( נעל מיוחדת ) ממליץ לך לפנות טרם הטיסה לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול להתאמת המשך טיפול מיטבי. בברכה