הוצאת 2 ברגים מהקרסול.
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה לפני שנה וחצי נפלתי ונגרם לי פציעה בקרסול (ריסוק בקלינוקסים), עברתי ניתוח, הוכנסו לי 2 ברגים, כיום לאחר הבראה ברגים אלה מפריעים לי בנוחתי, אני רוצה להוציא את 2 הברגים בביטחה מרבית, מה דעתכם בנושא ולמי כדאי לפנות שהוא המומחה ביותר שאפשר לטפל אצלו, תודה רבה.
שלום ארז! אני ממליץ לך לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול אשר יבדוק את המקרה לגופו ( כולל צילומים עדכניים ) וימליץ לך על המשך טיפול נאות. בברכה