אבחון רנטגן של ילד בן 4
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום..הקטן שלי בן 4 סובל כשנה מכאבים רגליים/התכווצויות של הרגליים.ברנטגן האחרון נמצא ממצא ;"איחור בהתגרמות של עצמות נויקליר ושני הקוניפורם מדיאלי ואינטרמדיאלי,דוצ בצורה סימטרית .פרט לכך מבנה גרמי ללא ממצא חריג.מפרקים שמורים .אשמח לפיענוח.
שלום מירב! אין סיבה לדאגה, מדובר בהתגרמות מאוחרת של העצמות בכפות הרגליים. ממליץ לך להיות במקב אנדוקרינולוג ילידם ואורטופד ילדים. בברכה
האם זה יכול להיות המקור לכאבים בשנה האחרונה ?