כאבים בכפות רגליים במסרק כף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 48 ויש לי פיברומיאלגיה. מזה כמה חודשים סובלת מכאבים בכפות הרגליים, בחלק העליון של מסרק כף הרגל. בצילום רנטגן רשמו: כיפוף במפרקים של גלילי האצבעות 5 - 2 דו "צ . שינויים ניווניים קלים ב1 MTP דו "צ אשמח לדעת מה זה אומר? תודה.
שלום רב! תוצאות הצילום מעידות על עוות מבני בבוהנות בכף הרגל ושנויים שחיקתיים במפרק בבסיס בוהן 1 אני ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול ולשקול כצד ראשוני - שימוש במדרסים מותאמים. בברכה