כאבים בכף הרגל מזה 7 חודשים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני בת 20 וסוחבת כאבים שהתחילו בכף רגל ובקרסול כבר 7 חודשים הכאב מחמיר בהליכה בעיקר אחרי מנוחה והרגל התחתונה נפוחה מאוד גם לאורך השוק. ביקרתי אצל מספר אורטופדים לטענתם אין ממצא אורטופדי חריג, ביצעתי אולטרסאונד שוק וקרסול וגם אין ממצא שמעיד על מה שיש לי ברגל. אני סובלת מאוד לפעמים בקושי מצליחה ללכת. לעיתים מרגישה תחושת שריפה וכאב לאורך כל הרגל (גם בירך בחלק החיצוני) אבל הנפיחות והכאב הישיר הוא בכף הרגל והקרסול. האם תדע להגיד לי מה יכול להיות מקור הבעיה והאם דלקת בהכרח רואים באולטרסאונד רגיל?