שאלה על תוצאות בדיקת רנטגן כף רגל וקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי כאבים ברגל כחודשיים. בבדעקת רנטגן מצאו גם גיד T.P בלתי אחיד שיש בשליש התחתון בצמוד לגיד נוזל בכמות קטנה, וגם "הפסיה הפלנטרית הודגמה במרקם בלתי אחיד היפואקוגנית". לגבי גיד ה-T.P - קראתי משמעות הדבר באינטרנט, אך מה משמעות הממצא השני של הדורבן - כלומר, מה משמעות "במרקם בלתי אחיד" וכן "היפואקוגנית" - כוונתי: על איזו בעיה זה מצביע? אשמח לתשובה, תודה רבה, דלית.
שלום דליה! אני לא ממליץ לך לחפש מידע באינטרנט... זה לא אמין ולא רציני בד"כ תוצאות בדיקת אולטרסאונד ( ולא רנטגן ) מצביעות על תהליך דלקתי של גיד TP ותהליך דלקתי של פשסיה פלנטארית. מאוד מומלץ לפנות להמשך טיפול לאורטופד כף רגל וקרסול. בברכה