שבר באצבע ברגל תופעות לאחר הורדה של תחבושת אלסטית
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אשמח לעזרה, יש לי שבר באצבע השניה ברגל , לאחר 6 שבועות הורידו לי את התחבושת וכרגע האצבע עדין מאוד נפוחה ואדומה ומורגש שיש אפילו בצקת בחלק מהאצבע נורא כשיח מרגיש כמו גוש , רציתי לדעת האם זה נורמאלי ומה אוכל לעשות על מנת להעלים את הנפיחות שגם כואבת תודה :)
שלום נטלי! קודם כל 6 שבועות קיבוע זה פרק זמן ארוך מדי לכאורה. אני ממליץ ללא דיחוינ לפנות להערכת אורטופד כף רגל וקרסול להמשך טיפול נאות. בברכה