חוות דעת לאחר ניתוח קרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי ניתוח שלישי בקרסול בעקבות פגיעה סחוסית. מאחר ואני עדיין סובלת מכאבים קשים הופניתי לבצע סי טי שזהו הפענוח: בכיפת הטלוס באספק מדיאלי מודגם פגם אוסטאוכונדראלי באורך כ 8.1 ס"מ ) סריקה אקסיאלי( ועומקו כ 5 מ"מ עם מרכב של פרגמנטציה בתוכו , ללא גופיפים חופשיים בתוך המפרק. הממצאים חדשיםבהחמרה בהשוואה ל מאי 2021. אוסטאופניה. ברגים ועמדת השבר שמורים אשמח לדעת מה זה אומר ומה אפשרות טיפול? תודה
שלום מלכה! הממצאים מתאימים למצב של OLT , ממליץ לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול. ייתכן וקיים צורך בהתערבות ניתוחית. בברכה
אני כבר אחרי ניתוח שלישי... 😔😔 והבעיה לא נפתרה